CAMPAGNEPRAAT | De campagne krijgt alle lof van ons panel, maar is gezien het succes van Tikkie al die media-inzet wel nodig?
Ook Lidl, Karvan Cévitam en Calvé Pindakaas zetten zichzelf in de etalage met opvallend creatief werk.
Ook Ekoplaza, Wibra en bierbrouwerij Jopen presenteren opvallend creatief werk.
Een pitch ging hieraan vooraf. Al vóór hij Dawn oprichtte, werkte David Snellenberg met de dierentuin samen.
De Amsterdamse bureaubaas over de 'overnamewoede' in de reclamewereld, het verliezen van pitches en waarom Natwerk wel onafhankelijk blijft.
CAMPAGNEPRAAT | Ons 'duo van dienst' is te spreken over Natwerks getoonde lef, maar moet dat niet worden ingezet voor een andere boodschap?
'Het werk dat de overgenomen bureaus maken, laat vaak te wensen over', stelt Reinier Steures.
Ook Maurits Denekamp (ex-Alfred), Daphne Weers Linthorst (ex-KesselsKramer) en Tim Teunissen (ex-N=5) zijn bij Natwerk gestart.
Het bureau gaat 'een cruciale rol' spelen bij het ontwikkelen van strategie en concepten om BNR beter te positioneren.