Premium Campagnes GVB daagt 'beroepschauffeurs' uit en meer campagnes Ook Lidl, Karvan Cévitam en Calvé Pindakaas zetten zichzelf in de etalage met opvallend creatief werk.
Partnerbijdrage De energietransitie is gigantisch, hoe maak je dat persoonlijk? Hoe maak je de energietransitie tastbaar? iO en Enexis ontwikkelden een permanente campagne met slimme tech en verschillende verhaallijnen.
Premium Campagnes Dit zijn de leukste inhakers op Nederland - Engeland Onder meer Heineken en Venco spelen in op de Oranjekoorts die heerst in aanloop naar de halve finale vanavond.
Merkstrategie PIM presenteert visiedocument over 'toekomst marketingteams in AI-tijdperk' Het gaat om 'de gids voor de marketeer die klaar is voor de toekomst', aldus Platform Innovatie Marketing.
Premium Campagnes Holie onthult schuilnamen met 'Suiker ABC' en meer campagnes Ook Zaanse Mayonaise, beautymerk Diadermine en het nieuwe FloeWater hebben zichzelf in de etalage gezet.
Premium Campagnes GVB daagt 'beroepschauffeurs' uit en meer campagnes Ook Lidl, Karvan Cévitam en Calvé Pindakaas zetten zichzelf in de etalage met opvallend creatief werk.
Partnerbijdrage De energietransitie is gigantisch, hoe maak je dat persoonlijk? Hoe maak je de energietransitie tastbaar? iO en Enexis ontwikkelden een permanente campagne met slimme tech en verschillende verhaallijnen.
Premium Campagnes Dit zijn de leukste inhakers op Nederland - Engeland Onder meer Heineken en Venco spelen in op de Oranjekoorts die heerst in aanloop naar de halve finale vanavond.
Merkstrategie PIM presenteert visiedocument over 'toekomst marketingteams in AI-tijdperk' Het gaat om 'de gids voor de marketeer die klaar is voor de toekomst', aldus Platform Innovatie Marketing.
Premium Campagnes Holie onthult schuilnamen met 'Suiker ABC' en meer campagnes Ook Zaanse Mayonaise, beautymerk Diadermine en het nieuwe FloeWater hebben zichzelf in de etalage gezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid