Premium Campagnes Holie onthult schuilnamen met 'Suiker ABC' en meer campagnes Ook Zaanse Mayonaise, beautymerk Diadermine en het nieuwe FloeWater hebben zichzelf in de etalage gezet.
Partnerbijdrage De energietransitie is gigantisch, hoe maak je dat persoonlijk? Hoe maak je de energietransitie tastbaar? iO en Enexis ontwikkelden een permanente campagne met slimme tech en verschillende verhaallijnen.
Premium Campagnes GVB daagt 'beroepschauffeurs' uit en meer campagnes Ook Lidl, Karvan Cévitam en Calvé Pindakaas zetten zichzelf in de etalage met opvallend creatief werk.
Bureaus Trending deze week: het draait bij Instagram allemaal om de share-button Van meme tot mainstream: is jouw content wel deelbaar?
Campagnes Holies 'Suiker ABC' heeft een nuttige boodschap, maar wie is de afzender? CAMPAGNEPRAAT | De boodschap om minder suiker te eten is helder, maar kan nog wel een goede mediastrategie gebruiken.
Premium Campagnes Holie onthult schuilnamen met 'Suiker ABC' en meer campagnes Ook Zaanse Mayonaise, beautymerk Diadermine en het nieuwe FloeWater hebben zichzelf in de etalage gezet.
Partnerbijdrage De energietransitie is gigantisch, hoe maak je dat persoonlijk? Hoe maak je de energietransitie tastbaar? iO en Enexis ontwikkelden een permanente campagne met slimme tech en verschillende verhaallijnen.
Premium Campagnes GVB daagt 'beroepschauffeurs' uit en meer campagnes Ook Lidl, Karvan Cévitam en Calvé Pindakaas zetten zichzelf in de etalage met opvallend creatief werk.
Bureaus Trending deze week: het draait bij Instagram allemaal om de share-button Van meme tot mainstream: is jouw content wel deelbaar?
Campagnes Holies 'Suiker ABC' heeft een nuttige boodschap, maar wie is de afzender? CAMPAGNEPRAAT | De boodschap om minder suiker te eten is helder, maar kan nog wel een goede mediastrategie gebruiken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid