Nieuwe onderzoekrapport ‘De plussen en minnen van social media: Jongeren aan het woord’ van project AWeSome van de UvA.
Blueberry, peach, mango. Allemaal gezonde vruchten. Maar niet als het e-sigaret-smaakjes zijn. Artsen keren zich op TikTok tegen vapen.
Het betreft het vervolg op de goed ontvangen ‘Later als ik groot ben’-film, wederom ontwikkeld door Wefilm.
Adverteerders kunnen vanaf februari geen reclames meer op geslacht baseren voor gebruikers onder de zestien.
#UseTheNews Nederland wil jongeren en nieuwsmedia elkaar beter laten bereiken én beter laten begrijpen. Het ANP start als eerste partner.
Ondanks uiteenlopende aanpak van geldzaken streven millennials naar hetzelfde doel: financiële zen.
Ook wordt reclame door influencers als irritant ervaren. Dat blijkt uit het Jongerenonderzoek van Mediahuis, Wayne Parker Kent en MediaTest.
Als je leuke Jonge Honden tegenkomt in Cannes, laat jezelf dan van je beste kant zien, zo luidt het advies van Wybe Sallows aan vakgenoten.
Entertainmentplatform Complex NL versterkt zijn directie en redactie met nieuwe aanwas.