Complex NL presenteert nieuwe directie en redactie

Entertainmentplatform Complex NL versterkt zijn directie en redactie met nieuwe aanwas.

Gaétan van de Sande.

Als operationeel directeur is Gaétan van de Sande (36, foto) binnengehaald, hij werkte hiervoor onder meer als labelmanager bij Trifecta en Bravoure Music. Karim Afifi (26), voorheen salesmanager bij modemerk Daily Paper, is aangesteld als creative lead. Thijs Molenberg (31) verruilt zijn functie als redacteur bij hiphop-platform 101Barz voor hoofdredacteur van Complex NL.

'Met deze drie toptalenten willen we Complex NL een hedendaagse Nederlands gezicht geven', aldus Marko van Kampen, directeur van Just Another Media Company, waar Complex NL onder valt. 'Deze drie mannen hebben ervaring opgedaan bij leidende urban merken die diepgeworteld zijn in de Nederlandse jongerencultuur, een positie die wij met Complex NL ook willen verwerven. Ze passen perfect bij ons motto 'door jongeren, voor jongeren'.

Het van oorsprong Amerikaanse mediamerk Complex houdt jongeren op de hoogte van trends en ontwikkelingen op gebied van muziek, lifestyle, mode, cultuur en sport. Complex NL is via Just Another Media Company onderdeel van Just Another Network, waar ook online titels als Rumag, VKmag, Convo en Skoften onder vallen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie