Premium

Leon Bultman (The Committed Agency): ‘Wij trekken intensief op met klanten’

Mediabureau The Committed Agency kreeg de hoogste waardering in het Media Report 2024.

Hoe kijk je terug op 2024?

‘Nou het was best een hectisch jaar. Spannend om je baan op te zeggen om een nieuw bureau te beginnen in een zeer competitieve markt, die door innovatie snel veranderd. We hebben daardoor aardig moeten aanpoten om de groei bij te houden en tegelijkertijd de organisatie op te bouwen.’

Wat verklaart - denk je - de hoge waardering voor jullie bureau?

‘Bij ons draait alles om de klant en de klantvraag. Dat betekent dat we ook partners die bij die klantvraag betrokken zijn meenemen in het besluitvormingsproces. Door intensief samen op te trekken proberen we de beste oplossing te bieden die hoort bij de gestelde vraag. Wij spreken onze klanten vaak. Soms wel iedere dag. Kortom, Committed.’

Wat gaat 2025 brengen?

‘De focus ligt, mede door deze onverwachts hoge waardering, op het vasthouden van het niveau van dienstverlening zoals we nu aan de dag leggen. Daarnaast moeten wij de volgende stap zetten in onze dienstverlening richting zowel klanten als reclamebureaus waarbij een verdere integratie van AI toegepast op de klantwens het uitgangspunt vormt.'

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie