Play (Telenet) en VTM (DPG Media) luiden de noodklok na onderzoek consultancybureau.
Channel Factory analyseerde YouTube-data.
Publieke omroep krijgt een jaar extra.
VI wint goud bij Mediamerk van het Jaar.
Hij volgt Ton Schoonderbeek begin volgend jaar op.
Partij pleit voor 'drastische systeemverandering'
Over de succesvolle Savod-strategie en de grote behoefte aan meer samenwerking. En nieuws: Ad Alliance gaat ook in zee met Canal+/FilmBox.
Concern verwacht afronding verkoop RTL Nederland vóór april 2025.
'Dare to choose' was het thema van deze This Year Next Year. Maiko Valentijn en Remon Buter van GroupM over die keuzes.
Radio Veronica is procentueel de grootste stijger in de top-10 radiozenders in oktober.
Uitgever Young Media wil 'een leidende rol in het Nederlandse medialandschap veroveren'.
Station director Robbert-Jan van de Velde en marketingmanager Jorn Agterberg over de nieuwe koers van Radio Veronica.
Carsten Meijer bemachtigde de Europese licentie van Vice en wil merken met zijn Swell Methodology meer aansluiten op de jongerencultuur.
Kantar Media ontwikkelde een ontdubbelingstechniek, de start is alleen nog met VodafoneZiggo huishoudens.
Per 1 oktober is Ster begonnen met reclameverkoop op bannerposities.
Joe procentueel de grootste stijger in de top-10.
Hij gaat 'een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling' van de bureaugroep.
Hij is per 1 oktober begonnen. Zijn voorganger Viktor van der Wijk was slechts kort actief voor UM.
Tom Klerkx, ceo Radio Mediahuis Groep en bestuursvoorzitter Mediahuis Radio, neemt het over.
Het GroupM-bureau heeft inmiddels al bijna twintig jaar Unilever als klant.