Overslaan en naar de inhoud gaan

Jorn Agterberg keert terug bij radiotak DPG Media als programmabaas Joe

Hij was marketingmanager Radio Veronica.
Jorn Agterberg
Jorn Agterberg

Jorn Agterberg keert terug bij de radiotak van DPG Media. Hij wordt vanaf 1 maar de head of programming & content bij Joe. In deze functie wordt Agterberg verantwoordelijk voor de programmering en content van het station. Hij neemt de rol over van Iwan Reuvekamp, die voor beide radiomerken van DPG Media blijft werken.

related partner content for mobile comes here

Agterberg maakt de overstap van Mediahuis Radio naar DPG Media waar hij kort actief was als marketingmanager van Radio Veronica. In diverse functies was hij eerder twaalf jaar actief bij zusterstation Qmusic. 'Al sinds ik als tweejarig jongetje de transistorradio van mijn opa kreeg, ben ik gefascineerd door dit medium. Dat ik nu de kans krijg om radio en content te combineren bij Joe, waar ik ook heb meegewerkt aan de basis, is een droom die uitkomt en voelt alsof de cirkel rond is.'

Terug binnen het team

Algemeen directeur radio bij DPG Media Robert Bernink: 'Jorn is een veelzijdige en getalenteerde professional die voortdurend vooruitloopt op de ontwikkelingen in zijn vakgebied. Hij is sterk in contentmarketing en heeft grote passie voor alles wat audio en radio betreft. We zijn dan ook blij dat hij terug is binnen ons team. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij deze rol met succes gaat vervullen en zal voortbouwen op het sterke fundament dat sinds de vliegende start van JOE is gelegd.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in