
Hoe kijk je terug op 2024?
‘2024 was een jaar waarin veel mooie ontwikkelingen samenkwamen. Het medialandschap blijft in beweging: het bereik van traditionele tv daalt en de vraag naar alternatieven groeit. We zien dat de waarde van (Digital) Out of Home steeds meer wordt erkend. Bij Ocean hebben wij de afgelopen jaren onze focus gelegd op het stimuleren van creativiteit. De vierde editie van de Digital Creative Competition, voorafgegaan door masterclasses, is een goed voorbeeld van hoe we dat doen. Ook de Olympische en Paralympische Spelen waren een hoogtepunt, waar we als mediapartner van NOC*NSF samen met adverteerders unieke creatieve concepten hebben gerealiseerd.’
Wat verklaart – denk je – de nummer 1 positie voor Ocean Nederland?
‘Naast onze focus op impact en creativiteit voor onze klanten hebben we het hart van ons bedrijf – het team - centraal gezet. We investeren volop in onze mensen, zowel in hun persoonlijke ontwikkeling als in het versterken van de onderlinge band. Een sterke, gezonde bedrijfscultuur waarin medewerkers zich gewaardeerd voelen en de ruimte krijgen om te ondernemen, maakt echt het verschil. Ook ons maatschappelijke en duurzaamheidsbeleid draagt bij aan ons succes. Denk bijvoorbeeld aan onze samenwerking met het Prinses Máxima Centrum. Dit soort initiatieven zorgt ook voor betrokkenheid en trots binnen het team.’
Wat gaat 2025 brengen?
‘Bij Ocean blijven we inzetten op wat ons sterk maakt: creativiteit, innovatie en een hecht team dat klaarstaat om samen met onze klanten impact te creëren. Nieuwe digitale locaties staan op de planning, waarbij duurzaamheid een prominente rol speelt. Daarnaast kijken we uit naar grote evenementen zoals Sail 2025, waar onze adverteerders kunnen schitteren. Kortom, in 2025 blijven we doen waar we goed in zijn: grensverleggende impact creëren samen met onze klanten en partners.’

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid