De topman van Heineken over de laatste trends op het Festival of Creativity en daarnaast de 22 Leeuwen die ‘zijn’ merk binnensleepte.
Heineken Nederland over Amstel Rosé: ‘Het biersegment met rood fruit is een belangrijke groeimarkt.’
Ook Nationale Vacaturebank en het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport presenteren opvallende campagnes.
CAMPAGNEPRAAT | Het jaar begint positief. Ons panel is zeer tevreden over de keuze van Amstel om z'n DNA trouw te blijven.
Diggy Dex, Nick Schilder en Roel van Velzen brengen – namens Heineken Nederland – een ode aan ‘Het eerste rondje.’
De talkshow 'Beau' is vanavond live te zien vanuit Ahoy Rotterdam, maar de kans dat Vrienden van Amstel Live doorgaat lijkt klein.
Na Heineken's inhaker met Rudi lanceert ook Amstel herkenbare 'de terrassen zijn weer open'-campagne.
Na een wat ongelukkig uitstapje naar ‘echtheid’, vindt Amstel zijn ware zelf weer terug.
Serie online video's, ontwikkeld door MediaMonks, wereldwijd uitgerold.