Amstel lanceert een nieuwe campagne die inhaakt op de opening van de terrassen. Het biermerk toont in de commercial de vreugde van in ieder geval twee ‘Vrienden van Amstel’ terwijl ze een biertje drinken op het terras. Amstel, onderdeel van Heineken, speelt op humoristische wijze in op de te volgen terrasregels door de vrienden van elkaar te scheiden en de video af te sluiten met de hoopvolle boodschap: ‘Hopelijk binnenkort weer met z’n drieën.’
De campagne is ontwikkeld door Freddy, onderdeel van Alfred international.
De commercial
'Veilig gasten ontvangen'
Heineken laat weten dat het met man en macht gewerkt heeft om de meer dan 8.000 horecazaken te voorzien van vers bier. ‘En al deze prachtige Amstel, Brand en Heineken horecazaken hebben er alles aan gedaan om gasten weer op een veilige manier te kunnen ontvangen. Nu nog even met z’n tweeën maar hopelijk mag snel ook die derde vriend of vriendin weer aansluiten.’
Lees ook:
- Heineken viert het eerste terrasbiertje met de comeback van der Rudi
- Heineken: 'Het nachtleven is niet verloren, We'll meet again'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!