Hulstman-de Wit was drie jaar country marketing manager bij Ikea, nu wordt ze communications manager bij de investeringstak van Ikea.
Als pleitbezorger van humor in reclame blikt Paul van Kuilenburg terug op een jaar waarin de lach zich weer wat vaker liet zien.
Ikea Nederland zegt bewustzijn te willen creëren rondom de levensduur van producten en zo duurzaam consumeren te stimuleren.
‘Zit je in een rolstoel? Dan moet jij dáár zitten.’ Buutvrij en HandicapNL willen af van de ‘wij-zij-sfeer’ op festivals.
Gaskookplaten sluiten niet (langer) aan bij de duurzame koers die Ikea wil varen.
CMO Studio | Consumenten koppelen vooral de praktische, rationele aspecten aan het merk. Er mag wel wat meer emotie in.
Dit blijkt uit onderzoek van DVJ Insights onder consumenten en marketeers in Nederland.
De samenwerking met Wavemaker is hiermee na tien jaar beëindigd.
Marketingtopvrouw Carolien Hulstman-de Wit blikt terug op wat zij een erg geslaagde merkactivatie noemt.