Fleurop: flirten is niet genoeg, je moet een bloemetje sturen

Valentijnscampagne moet verliefden een zetje in de rug geven.

De nieuwe Valentijnscampagne van Fleurop moeten mannen overhalen om hun verliefdheid kenbaar te maken. Dat doe je volgens de bloemist met  ‘een zorgvuldig samengesteld boeket als uiting van je gevoelens’.

Valentijnblauwtjes bij Veronica

Tv- en radiocommercials maken onderdeel uit van de campagne. Daarnaast is er een samenwerking met  Veronica-merken.  Fleurop: ‘Zo zullen de mannen van Nederland uitgedaagd worden hun Valentijnblauwtjes uit het verleden te delen in een Veronica-radioprogramma.’ Deze actie wordt aangejaagd via Veronica online en met pagina’s in Veronica Magazine.

Michel van Slingerland, marketing- en salesmanager bij Fleurop: ‘We laten met deze campagne de essentie van Fleurop zien: mensen een goed gevoel bezorgen. Met onze boeketten laten mensen aan elkaar zien dat ze echt om elkaar geven.’

De campagne start 4 februari.

(PS Blijft bijzonder dat als ‘het nog nooit tot praten is gekomen’, je wel weet naar welk adres je de bloemen moet sturen. Maar dat terzijde).

Credits

Medium:
Tv, Radio, online,
Opdrachtgever:
Fleurop Interflora Nederland
Bureau:
Wubbe
Creatie:
Marc van der Haar, Kevin Gozems, Daniël Reintjes
Strategie:
Gilbert Witjes, Fleur van der Schee
Regisseur:
Eelco de Winter, Frank Borghstijn
Productiemaatschappij:
KAAPS
Producer:
Anne Lieve Steendijk
Verantwoordelijk bij klant:
Michel van Slingerland, Hilde van Oostende, Jeroen de Zwart

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie