Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo gebruikt Toyota Snapchat Spectacles als promotiemiddel

Influencerbureau 3sixtyfive schakelde Laura Ponticorvo in
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Automerk Toyota laat Nederlandse fans meekijken naar de presentatie van de nieuwe Toyota C-HR in Londen. Bekende Nederlander (vooral bekend van het programma ‘Mijn vieze, vette, vervelende verloofde’) werd uitgenodigd voor het ‘lifestyle-event’ en filmde de presentatie met Snapchat Spectacles. Dat is een soort zonnebril waarmee je korte video’s kunt opnemen voor Snapchat. Zo konden haar volgers afgelopen donderdag direct meekijken vanuit haar perspectief.

related partner content for mobile comes here

 

 

Volgers zien hoe Ponticorvo samen met andere ‘lifestyle- en mode-influencers’ het event bijwoont. Via 10- tot 30-secondenfilmpjes zie je hoe ze in de auto stapt en de show ervaart vanuit de chauffeursstoel.

Spectacles

Toyota is het eerste automerk ter wereld dat aan de slag gaat met Snapchat Spectacles. Deze speciale opnamebril is sinds november (beperkt) verkrijgbaar in de Verenigde Staten.

L&;Oréal

Eerder deze maand was L&;Oréal Paris het eerste merk dat de bril gebruikte in een grote campagne. Het cosmeticamerk gaf de bril aan visagist Sir John en liet hem filmpjes maken tijdens zijn werk voor de Golden Globe Awards. Zo konden fans via Snapchat /lor%C3%A9al-paris-takes-snapchat-spectacles-to-the-golden-globes-a7ab823415fd#.cjymzd5br">meekijken achter de schermen.

Zie hieronder de auto waar de campagne om draait:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in