Zo gebruikt Toyota Snapchat Spectacles als promotiemiddel


Automerk Toyota laat Nederlandse fans meekijken naar de presentatie van de nieuwe Toyota C-HR in Londen. Bekende Nederlander Laura Ponticorvo (vooral bekend van het programma ‘Mijn vieze, vette, vervelende verloofde’) werd uitgenodigd voor het ‘lifestyle-event’ en filmde de presentatie met Snapchat Spectacles. Dat is een soort zonnebril waarmee je korte video’s kunt opnemen voor Snapchat. Zo konden haar volgers afgelopen donderdag direct meekijken vanuit haar perspectief.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Volgers zien hoe Ponticorvo samen met andere ‘lifestyle- en mode-influencers’ het event bijwoont. Via 10- tot 30-secondenfilmpjes zie je hoe ze in de auto stapt en de show ervaart vanuit de chauffeursstoel.
Spectacles
Toyota is het eerste automerk ter wereld dat aan de slag gaat met Snapchat Spectacles. Deze speciale opnamebril is sinds november (beperkt) verkrijgbaar in de Verenigde Staten.
L'Oréal
Eerder deze maand was L'Oréal Paris het eerste merk dat de bril gebruikte in een grote campagne. Het cosmeticamerk gaf de bril aan visagist Sir John en liet hem filmpjes maken tijdens zijn werk voor de Golden Globe Awards. Zo konden fans via Snapchat @beautybusiness/lor%C3%A9al-paris-takes-snapchat-spectacles-to-the-golden-globes-a7ab823415fd#.cjymzd5br">meekijken achter de schermen.
Zie hieronder de auto waar de campagne om draait:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid