JOZO: 'Zout is gewoon een snufje liefde!'
AkzoNobel brengt zijn zoutmerk in een serie van vijf nieuwe vormen op de markt.


JOZO, het zoutmerk van AkzoNobel is onder de noemer 'A pinch of love' sinds deze week verkrijgbaar in een nieuwe serie van verschillende korrelgroottes; van extra fijn tot vlokken ('flakes'), aangeboden als gourmetzout.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
AkzoNobel: ‘Deze verschillende groottes sluiten beter aan bij het diverse gebruik in de keuken en aan tafel.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Om de keuze voor het juiste zout gemakkelijker te maken heeft JOZO de verpakkingen aangepast. Ze zijn meer eigentijds en begeleiden de consument beter in zijn keuze.’
Verantwoordelijk designbureau is BRANDNEW.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid