Overslaan en naar de inhoud gaan

JOZO: 'Zout is gewoon een snufje liefde!'

AkzoNobel brengt zijn zoutmerk in een serie van vijf nieuwe vormen op de markt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

JOZO, het zoutmerk van AkzoNobel is onder de noemer &;A pinch of love&; sinds deze week verkrijgbaar in een nieuwe serie van verschillende korrelgroottes; van extra fijn tot vlokken (&;flakes&;), aangeboden als gourmetzout.

related partner content for mobile comes here

AkzoNobel: ‘Deze verschillende groottes sluiten beter aan bij het diverse gebruik in de keuken en aan tafel.

‘Om de keuze voor het juiste zout gemakkelijker te maken heeft JOZO de verpakkingen aangepast. Ze zijn meer eigentijds en begeleiden de consument beter in zijn keuze.’

Verantwoordelijk designbureau is BRANDNEW.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in