In aflevering 8 van Connects International doet Arne Mosselman, director of creative strategy bij Hill+Knowlton Strategies, verslag vanuit Dubai.
Vanuit een communicatie- PR-perspectief belicht Mosselman hoe de crisis de Arabische-, maar ook de globale markten op de kop heeft gezet en hoe de markten nu anticiperen op het weer openstellen. Mosselman geeft aan dat de oplossingen die aangedragen worden creatiever en innovatiever moeten zijn en dat het werk van communicatieprofessionals impact heeft over de hele breedte van de business.
Gebruikmaken van je netwerk
Volgens Mosselman zijn er veel onzekerheden bij diverse grote organisaties: ‘Hoe betrek je medewerkers nog bij je bedrijf als iedereen thuiswerkt? Hoe zorg je ervoor dat je als toeristische bestemming voorbereid bent op de toeristenstroom als de grenzen weer opengaan? Hoe kun je gebruik maken van je internationale netwerk zodat je niet het wiel opnieuw uit hoeft te vinden?’
Mosselman schetst een duidelijk beeld over verschillende internationale markten en geeft antwoorden op enkele vragen vanuit een regio waar ze meer ervaring hebben met crises. ‘We gaan hier weer doorheen komen. Laten we zorgen dat we er dan klaar voor zijn.’
Bekijk zijn verslag vanuit Dubai:
Bekijk alle afleveringen
Bekijk ook: aflevering 1 met Olivier Koelemij [MediaMonks]. Hij doet verslag vanuit Los Angeles.
Bekijk ook: aflevering 2 met Annelies Valk, [Vodafone]. Zij doet verslag vanuit Londen.
Bekijk ook: aflevering 3 met Stacey Rookhuizen, [Bombilate]. Zij doet verslag vanuit New York.
Bekijk ook: aflevering 4 met Angela van der Kooye, [CCPR]. Zij doet verslag vanuit Paramaribo.
Bekijk ook: aflevering 5 met Dennis Potgraven, [Havas]. Hij doet verslag vanuit Shanghai.
Bekijk ook: aflevering 6 met Peren Ozturan, [Özyeğin University]. Zij doet verslag vanuit Istanboel
Bekijk ook: aflevering 7 met Cees Honig, [co-ceo muziekvideoplatform XITE]. Hij doet verslag vanuit Brookyn, NY.
In de volgende aflevering van Adformatie Connects International verslag vanuit Philadelphia.