Adformatie brengt tijdens de talkshow Adformatie Connects live industry leaders samen om over de impact van de coronacrisis op het marketing en communicatie-vak te praten. Vanuit Capital C wordt het vak in een klein half uur wekelijks bijgepraat over de impact van recente ontwikkelingen en hoe daar op korte en lange termijn mee om te gaan. Alle afleveringen zijn hier terug te kijken.
Aflevering #2 Crisisgedrag: hoe media en communicatie ons gedrag beïnvloeden
Met Hans Nijenhuis (hoofdredacteur AD), communicatie-expert Charles Huijskens (Huijskens Communicatie) en wetenschapper Toni van der Meer (UvA) praatten we over de invloed van media op gedrag in deze coronacrisis en de nieuwe dynamiek in de driehoek bestuur, communicatie en media. Nadine Ridder gaf in een vlijmscherpe gesproken column over hoe de wereld en onze (werk)houding ook postief verandert.
Lees ook: 'Mark Rutte toont zich de leider die Nederland nu nodig heeft'
Aflevering #1 WTF is happening?!
Victor Knaap (ceo MediaMonks), Joanny Lijbers (managing director personal care Unilever & digital transformation) en Anita Lotten (Wunderman Thompson) deelden hun ervaringen over hoe zij de eerste weken van de coronacrisis hebben beleefd, hoe zij daar op dit moment mee omgaan en wat de verwachte impact op het vak en consumentengedrag is.
Lees ook: 'Inkzwarte tijden verwacht'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!