Op welke marketingwijsheden kan je nu echt terugvallen? We praten erover met 's lands beste marketeers in Adformatie Connects Live.
In hoeverre draagt beperking van reclame bij aan de gedragsverandering die nodig is om de grote maatschappelijke problemen aan te pakken?
De Transitiecoalitie Voedsel discussieert mee over de freedom of commercial speech.
In Adformatie Connects Live spraken Maddie Raedts, Rogier IJzermans en Paul Manuel over de heersende 'buy en build'-strategie in bureauland.
In Adformatie Connects Live gaan Maddie Raedts (IMA), Rogier IJzermans (Ace) en Paul Manuel (Dept) in gesprek over buy & build in bureauland
Arno de Jong, Margriet de Kroon en Martijn Delahaye spraken in Adformatie Connects Live over welke marketingwijsheden overeind blijven.
Alex Fittipaldi, creative director MediaMonks vertelt over het nieuwe normaal in São Paulo, Brazilië.
Adformatie Connects Live: Om creatief te zijn moet je je goed voelen, maar daar schort het vaak nu net aan in deze periode.
Adformatie Connects Live over de stilte van merken rond #BLM en diversiteit binnen de marcombranche. 'Ik ben voor een diversiteitsquotum.'
De MD van Diva World Wide over de gevolgen van de coronacrisis in Dhaka, Bangladesh, waar eten en drinken verkrijgen een groot probleem is
Adformatie Connects Daily met framingsdeskundige Sarah Gagestein.
Rogier Vijverberberg (Superheroes) reageert op de Adformatie Connects Live uitzending: Hoe slaan bureaus zich door de crisis heen?
'De vragen vanuit de klant gaan door het dak. Bedrijven zijn juist nu heel erg op zoek hoe ze relevant kunnen zijn.'
ADFORMATIE CONNECTS DAILY. Jasper Mulder spreekt met Diederik Broekhuizen van The Best Social Media.
Vanuit Dubai vertelt Schachtschabel dat er geen nieuwe normaal is, alleen exponentiële verandering: ‘Er zijn geen excuses meer.'
Neil Webers, EVP Americas bij EFESO, beschrijft vanuit Philadelphia hoe de VS van een achterstand een voorsprong kan maken.
‘Je wil de plank niet misslaan of het gevoel bij mensen creëren dat je een slaatje uit de crisis wil slaan.’ (Marieke van Balen, Danone)
ADFORMATIE CONNECTS DAILY. Een videogesprek tussen vakgenoten Friso Fennema, Eunice Koekkoek en Jasmijn van Ham.
Vanuit een communicatie- PR-perspectief doet Arne Mosselman [Hill+Knowlton Strategies] inhoudelijk verslag uit Dubai.
Cees Honig, co-ceo van muziekvideoplatform XITE, vertelt hoe angst regeert en de cynische politiek niet.
ADFORMATIE CONNECTS DAILY. Jasper Mulder spreekt met drie directeuren van communicatie- annex PR-bureaus over overleven in en na crisistijd.
Aldi als positieve beweging, gebaseerd op enthousiasme. Daar wordt in samenwerking met Indie nu aan gebouwd.
NIEUW | Adformatie Connects International #6| Peren Ozturan [Özyeğin University], Istanboel.
Creativiteit in crisistijd - ‘Vertellen wat je goed doet is óók ondernemerschap’
NIEUW | Adformatie Connects International #5| Dennis Potgraven [Havas], Shanghai Greater China.
NIEUW | Adformatie Connects International #4 - Angela van der Kooye (CCPR) vanuit Paramaribo.
NIEUW | Adformatie Connects International #3 - Rookhuizen (Bombilate) doet verslag vanuit New York.
ADFORMATIE CONNECTS DAILY Groenewegen vergelijkt het oude werken met 'n slechte relatie. ‘Je weet pas hoe erg het was toen je eruit stapte.'
NIEUW | Adformatie Connects International #2 - Annelies Valk (Vodafone) vanuit Londen.
Adformatie Connects Live aflevering 5 ging over interne communicatie en leiderschap in crisistijd.
NIEUW | Adformatie Connects International - ‘De traditionele manier van content schieten vergt een andere oplossing.’
ADFORMATIE CONNECTS DAILY - ‘Er wordt wel sneller besloten want er zijn minder opties.’
ADFO CONNECTS DAILY– Corry Brand, Marie Jeanne Douven en Jhorna Erkens over crisiscommunicatie tijdens corona.
Drie mannen, drie meningen, één app. Tijdens de vierde uitzending van Adformatie Connects Live liepen de gemoederen hoog op.
ADFORMATIE CONNECTS DAILY De overheid gaat nu zelf met een app aan de slag. Hoe verstandig is dat? En is er wel genoeg draagvlak?
ADFORMATIE CONNECTS DAILY: IMD-professor en China-kenner Mark Greeven laat zien dat innovatie niet altijd iets met tech en digital is.
Koop Nederlandse waar? ‘Natuurlijk voelen we sympathie voor Nederlandse partijen, maar het mediaplan moet wel overeind blijven.'
ADFORMATIE CONNECTS DAILY Doelgroepen snakken met gitzwarte economie op komst, naar vertrouwen en leiderschap van merken.
Waar Kruidvat tijdens de huidige coronacrisis campagnes kan lanceren, ligt het bij Corendon momenteel stil.
Hoe zorg je dat mensen productief – en billable – blijven in een tijd dat het werk opdroogt?
ADFORMATIE CONNECTS DAILY Bedrijven moeten niet vertellen over hun ‘corona-donaties’. Tenzij het een hoger doel dient.
ADFORMATIE CONNECTS DAILY Fons van Dyck (BBDO Think): 'Merken die nu inzetten op promotie en activatie, maken alleen maar Amazon sterker.'
ADFORMATIE CONNECTS DAILY ‘Digital marketing is in de laatste jaren gedomineerd door koud conversiedenken. Misschien verandert dat nu wel.'
LIVE Charles Huijskens, Hans Nijenhuis en Toni van der Meer over de communicatie over de crisis, en de rol van media en merken.
Huijskens en Nijenhuis gaan in gesprek met Toni van der Meer over: crisisgedrag, hoe media en communicatie ons doen en laten beïnvloeden.
ADFORMATIE CONNECTS DAILY Twee experts over out-of-home. ‘Het gaat wel heel hard naar beneden.’
ADFORMATIE CONNECTS DAILY Drie deskundigen spreken. ‘Mensen beginnen moe te worden van coronacommunicatie van merken.’
Het online magazine zet wekelijks alle must reads van Adformatie.nl op een rij en blikt terug op de talkshow Adformatie Connects Live.
Heb je de live uitzending van Adformatie Connects live gemist? Geen nood, terugkijken kan hier.
De creatieve industrie staat noodweer te wachten de komende tijd.
Vanmiddag is het tijd voor de eerste Adformatie Connects, de talkshow die elke donderdag om 16.30 live wordt uitgezonden vanuit Capital C.