Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Hoe moet je nu als organisatie adverteren zonder dat je als een profiteur wordt gezien?’

Vanuit een communicatie- PR-perspectief doet Arne Mosselman [Hill+Knowlton Strategies] inhoudelijk verslag uit Dubai.
Adformatie Connects International #8 | Arne Mosselman [Hill+Knowlton Strategies] vanuit Dubai
Adformatie Connects International #8 | Arne Mosselman [Hill+Knowlton Strategies] vanuit Dubai
Adformatie Connects International #8 | Arne Mosselman [Hill+Knowlton Strategies] vanuit Dubai
Adformatie Connects International #8 | Arne Mosselman [Hill+Knowlton Strategies] vanuit Dubai

In aflevering 8 van Connects International doet Arne Mosselman, director of creative strategy bij Hill+Knowlton Strategies, verslag vanuit Dubai.

related partner content for mobile comes here

Vanuit een communicatie- PR-perspectief belicht Mosselman hoe de crisis de Arabische-, maar ook de globale markten op de kop heeft gezet en hoe de markten nu anticiperen op het weer openstellen. Mosselman geeft aan dat de oplossingen die aangedragen worden creatiever en innovatiever moeten zijn en dat het werk van communicatieprofessionals impact heeft over de hele breedte van de business. 

Gebruikmaken van je netwerk

Volgens Mosselman zijn er veel onzekerheden bij diverse grote organisaties: ‘Hoe betrek je medewerkers nog bij je bedrijf als iedereen thuiswerkt? Hoe zorg je ervoor dat je als toeristische bestemming voorbereid bent op de toeristenstroom als de grenzen weer opengaan? Hoe kun je gebruik maken van je internationale netwerk zodat je niet het wiel opnieuw uit hoeft te vinden?’ 

Mosselman schetst een duidelijk beeld over verschillende internationale markten en geeft antwoorden op enkele vragen vanuit een regio waar ze meer ervaring hebben met crises. ‘We gaan hier weer doorheen komen. Laten we zorgen dat we er dan klaar voor zijn.’

Bekijk zijn verslag vanuit Dubai:

Adformatie Connects International #8 | Arne Mosselman [Hill+Knowlton Strategies] vanuit Dubai

Bekijk alle afleveringen

Bekijk ook: aflevering 1 met Olivier Koelemij [MediaMonks]. Hij doet verslag vanuit Los Angeles.

Bekijk ook: aflevering 2  met Annelies Valk, [Vodafone]. Zij doet verslag vanuit Londen.

Bekijk ook: aflevering 3  met Stacey Rookhuizen, [Bombilate]. Zij doet verslag vanuit New York.

Bekijk ook: aflevering 4  met Angela van der Kooye, [CCPR]. Zij doet verslag vanuit Paramaribo.

Bekijk ook: aflevering 5  met Dennis Potgraven, [Havas]. Hij doet verslag vanuit Shanghai.

Bekijk ook: aflevering 6  met Peren Ozturan, [Özyeğin University]. Zij doet verslag vanuit Istanboel

Bekijk ook: aflevering 7  met Cees Honig, [co-ceo muziekvideoplatform XITE]. Hij doet verslag vanuit Brookyn, NY.

In de volgende aflevering van Adformatie Connects International verslag vanuit Philadelphia. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in