Brancheorganisaties: 'We krijgen meer tijd, maar nu zaak om er snel mee aan de slag te gaan.'
Merken trekken stuk voor stuk een vergelijk met de zomer van 1967.
Creatief bureau LifeHunters ging vorig jaar failliet, maar maakte kort daarna een doorstart. 'We hebben een heel goed jaar gehad.'
NS wil zich positioneren als breed mobiliteitsbedrijf en trekt daarvoor samen op met TBWA\Neboko.
Toch geen goddelijke boodschap voor EK-succes: video met Ruud Gullit-hamburger hoort bij EK-campagne van Calvé.
WFA-studie moet vaststellen wat de stand zaken is op het gebied van diversiteit en inclusie in de marketing- en communicatie-industrie.
Na Gorillas en het Turkse Getir, sjezen nu ook de riders van Flink door de hoofdstad. En de ambitie van de flitsbezorger is niet mals.
Hoe onderscheid je je als online super en hoe word je winstgevend?
Bureau komt met 'compleet en dynamisch beleid' gericht op diversiteit en inclusiviteit.
Steven van Belleghem is keynote speaker tijdens de Effie Campus en schreef het boek 'The Offer You Can't Refuse'.
Hoe een Bredaas bureau van drie Nederlandse scholieren wereldberoemd is geworden dankzij hun unieke bedrijfsstructuur.
Ook moet de vleesconsumptie worden opgenomen in het regeerakkoord, schrijft de Transitiecoalitie Voedsel aan informateur Mariëtte Hamer.
DDA-voorzitter Roefs: 'Het regeerakkoord moet niet alleen verstandig zijn, het moet vooral ook slim zijn; slimmer dan ooit.'
YouTube Marketing Agency 5PM en productiebureau Studio Catwise gaan als één merk de markt op.
Digitaal bureau Off The Record werd onlangs opgenomen in de Ace-familie. Wie zijn de Amsterdammers? En wat is hun ambitie?
Albert Heijn, Koninklijke Auping en Rijksoverheid strijden om de titel adverteerder van het jaar.
De discussie rond pitches laait tijdens de coronacrisis weer op en dus komt ook het pleidooi voor een nieuwe pitchcode terug.
Onlangs werden Zoekhelden, Orangedotcom en We are you toegevoegd. Eerder nam het bedrijf al Burst en Booming over.
Clubhouse steeds populairder bij ondernemers en merken, blijkt uit de Community Monitor van We love communities.
Digitaal designbureau Vruchtvlees gaat verder als Verve. Met de rebranding zet het bureau de volgende stap richting internationale groei.