Door Pien Dolk
Sinterklaas is het land nog niet uit of de kerstreclames vliegen je om de oren. Deze zitten vaak vol met glitter, glühwein en families die overdreven enthousiast de zoveelste Viennetta aansnijden. Van hartverwarmende momenten tot aan absolute tranentrekkers: het komt allemaal voorbij.
Dit jaar gooit Albert Heijn het over een andere boeg. De supermarkt laat een wel erg onverwachte bekendheid in de reclame verschijnen, een briljante twist op een klassieker.
1. Dat wordt Whamsteren bij Albert Heijn.
2. Kerst kan volgens velen nu al niet meer stuk.
3. Hopelijk raakt Andrew door deze reactie meteen geïnspireerd.
4. Albert Heijn ziet geen detail over het hoofd.
5. Albert Heijn-klanten starten massaal een zoektocht
6. Deze medewerkers verdienen dit jaar een extraatje in hun kerstpakket.
7. Maar ook dít is op zijn plaats.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Pien Dolk.
.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!