Overslaan en naar de inhoud gaan

Rituals wint innovation award bij DDMA Customer Data Awards 2024

Rituals laat andere genomineerden FrieslandCampina Professional, Intergamma en viaBovag.nl achter zich.
Rafne ten Oever, senior manager analytics & AI bij Rituals, met de award
Rafne ten Oever, senior manager analytics & AI bij Rituals, met de award
Rafne ten Oever, senior manager analytics & AI bij Rituals, met de award
Rafne ten Oever, senior manager analytics & AI bij Rituals, met de award

Cosmeticabedrijf Rituals heeft de DDMA Customer Data Awards 2024 gewonnen in de categorie innovation. Het cosmeticamerk won de prijs voor de 'Next Best Offer'-AI-oplossing, ontwikkeld in samenwerking met digital agency Dept.

related partner content for mobile comes here

Volgens de jury heeft Rituals een duidelijke visie op hoe ze data willen inzetten om klantbeleving, naast in hun winkels, óók in hun marketingkanalen centraal te stellen. In de case is goed over de opzet en elk detail nagedacht. De combinatie van IT-architectuur, tooling en een zelf ontwikkeld AI-model werkt uitstekend.

De case ontstijgt daarmee het niveau van een pilot. Er zijn nog zeker veel kansen te benutten. Dat blijkt ook uit de vervolgstappen die Rituals voor zichzelf heeft geformuleerd.

Rituals laat met de winst andere genomineerden FrieslandCampina Professional, Intergamma en viaBovag.nl achter zich.

De award werd donderdag in Capital C in Amsterdam uitgereikt aan Rituals.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in