Albert Heijn-klanten kunnen ogen niet geloven door wereldster in kerstreclame
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Door Pien Dolk
Sinterklaas is het land nog niet uit of de kerstreclames vliegen je om de oren. Deze zitten vaak vol met glitter, glühwein en families die overdreven enthousiast de zoveelste Viennetta aansnijden. Van hartverwarmende momenten tot aan absolute tranentrekkers: het komt allemaal voorbij.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Dit jaar gooit Albert Heijn het over een andere boeg. De supermarkt laat een wel erg onverwachte bekendheid in de reclame verschijnen, een briljante twist op een klassieker.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis1. Dat wordt Whamsteren bij Albert Heijn.
2. Kerst kan volgens velen nu al niet meer stuk.
3. Hopelijk raakt Andrew door deze reactie meteen geïnspireerd.
4. Albert Heijn ziet geen detail over het hoofd.
5. Albert Heijn-klanten starten massaal een zoektocht
6. Deze medewerkers verdienen dit jaar een extraatje in hun kerstpakket.
7. Maar ook dít is op zijn plaats.
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Pien Dolk.
.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid