Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn-klanten kunnen ogen niet geloven door wereldster in kerstreclame

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
appie en andrew
appie en andrew

Door Pien Dolk

Sinterklaas is het land nog niet uit of de kerstreclames vliegen je om de oren. Deze zitten vaak vol met glitter, glühwein en families die overdreven enthousiast de zoveelste Viennetta aansnijden. Van hartverwarmende momenten tot aan absolute tranentrekkers: het komt allemaal voorbij.

related partner content for mobile comes here

Dit jaar gooit Albert Heijn het over een andere boeg. De supermarkt laat een wel erg onverwachte bekendheid in de reclame verschijnen, een briljante twist op een klassieker.

1. Dat wordt Whamsteren bij Albert Heijn.


2. Kerst kan volgens velen nu al niet meer stuk.

appie andrew

3. Hopelijk raakt Andrew door deze reactie meteen geïnspireerd.

AH2


4. Albert Heijn ziet geen detail over het hoofd.

broche


5. Albert Heijn-klanten starten massaal een zoektocht

Geen AR bij AH


6. Deze medewerkers verdienen dit jaar een extraatje in hun kerstpakket.

high five


7. Maar ook dít is op zijn plaats.

whammy

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Pien Dolk.

.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in