Door Marloes Gort
Het einde van 2024 is in zicht, dus het is tijd voor koude dagen, Kerstmis, voorbereidingen op het nieuwe jaar en... Spotify Wrapped.
Veel Nederlanders kunnen niet wachten om erachter te komen hoeveel minuten ze precies hebben meegeschreeuwd met Espresso van Sabrina Carpenter of hoe vaak ze het album Brat afgelopen zomer op repeat hebben gezet.
Spotify weet de voorpret nog wat intenser te maken door een aantal mysterieuze uitspraken te doen op Instagram.
Spotify wil alle vragen over Wrapped dit jaar voor zijn.
Voor bijna iedereen een vraag, voor Spotify een weet…
Nederlanders hebben duidelijk wel oren naar hun Wrapped.
Even lijkt Spotify wat informatie los te laten, maar helaas…
De streamingdienst voert zelf nog altijd de boventoon.
Nederlanders vrezen het ergste.
'Je weet toch, Roxy Ro betaalt de bill, jij krijgt alles wat je wil.' Behalve een datum voor Spotify Wrapped.
*Badum, tsss*
In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!