Overslaan en naar de inhoud gaan

Casper Mooyman (Domino’s): ‘Mijn digitale mindset staat altijd aan’

CMO Studio | 'Promoties en kortingen kleven aan Domino's, maar wellicht zijn we de afgelopen jaren soms een beetje te ver doorgeslagen.'
Caspar Mooyman - Domino's
Caspar Mooyman - Domino's
© Foto: Dick van der Lecq
Caspar Mooyman - Domino's
Caspar Mooyman - Domino's
© Foto: Dick van der Lecq

Casper Mooyman is chief marketing officer Benelux bij Domino’s Pizza Enterprises Limited, dat een masterfranchise heeft over meer dan tien landen, naast Nederland bijvoorbeeld ook Frankrijk, Cambodja en Australië. Domino’s verkoopt allang niet meer alleen maar pizza. Je kunt er ook ‘crunchy chicken’ (die wordt niet gefrituurd in de winkel), friet en kebab krijgen. Iedereen kent Domino’s, maar waar de pizzaketen nou precies voor staat, zo duidelijk is dat eigenlijk niet. Moet Casper Mooyman daar iets mee?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in