Het vijftal B.B., Spark, Lizz, Chica en Olec staat centraal in de nieuwe styling van Z@pp. Vanaf 18 augustus is de restyling van de publieke jeugd-tv volledig doorgevoerd op televisie en online.
De herpositionering is een logische stap in de strategie van de publieke jeugdtelevisie, zegt Jeroen Kramers, manager marketing en promotie. 'Twee jaar geleden is Z@pp als aparte merknaam voor de oudere kinderen geïntroduceerd. Z@ppelin werd daarmee nadrukkelijker het domein voor de jonge kinderen. Met deze aanscherping wordt Z@pp uitdagender. Z@pp zoekt grenzen op, heeft humor en is een aantrekkelijk platform voor kinderen van de hoogste klassen van de basisschool.'
Volgens Kramers heeft Z@pp in combinatie met programmatitels als Spangas (NCRV), Klokhuis (NPS), Willem Wever (NCRV), Het Jeugdjournaal (NOS), Junior Songfestival (Avro) en nieuwe programma's als Snuf de Hond (EO), Baasjes (KRO) en Zoutvloed (VPRO) 'een duidelijke en sterke propositie'.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!