Overslaan en naar de inhoud gaan

ON Agency wordt Ottonico

ON Agency is per 1 juli zelfstandig geworden onder de naam Ottonico.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het cross-media bureau was de voormalige creatieve studio van narrowcaster ON, een joint venture tussen Heineken en KPN. Communicatiebureau Winkelman en Van Hessen heeft een strategisch minderheidsbelang in het nieuwe bureau genomen. Ottonico is een creatief cross-media bureau, gespecialiseerd in nieuwe media en film. Het bureau biedt marktstrategieën, campagnes, productie en executie.

related partner content for mobile comes here

In 2005 is ON als narrow-casting pionier opgericht door Heineken Internationaal. In 2006 heeft KPN een meerderheidsbelang in ON genomen. Het bedrijf rolde een schermennetwerk uit in de horeca: ON Club & Bar TV, waarop inmiddels rond de 450 zaken zijn aangesloten. Vanaf begin 2007 opereerde de creatieve studio van ON zelfstandig als cross-media bureau onder de naam ON Agency.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in