Wie volgen Simon Neefjes en Barbera Wolfensberger op als de nummers 1 in de Adformatie100? Net als in 2013 stelt de redactie een Top 100 samen van onmisbare mensen in het vak. Wie zijn de 100 vakgenoten die in 2014 het verschil maakten in de Nederlandse marketingcommunicatiewereld? Stem mee.
In juni 2013 werden Simon Neefjes, topman van TBWA\Nederland, en Barbera Wolfensberger, ceo van FHV BBDO & Proximity Amsterdam, uitgeroepen tot meest onmisbare man en vrouw in de reclame-, marketing- en mediabranche.
Net als toen wordt De Adformatie100 samengesteld door een jury van prominenten in het vak (ruim 100 m/v) en een onlineonderzoek door Blauw Research. Met als centrale vraag: welke Nederlandse vakgenoot zou je het meeste missen als hij of zij er niet (meer) was? Stem hier.
De uitslag wordt op 8 januari bekend gemaakt op het jaarlijkse nieuwjaarsevenement Koffiedik Kijken van IAA, Vea, MWG en Adfo Groep.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!