Achtbaan door je huis van ABN Amro is viraal succes
Gisteren live gegaan, en binnen 24 uur al meer 1,7 miljoen views, de 'huizenbezichtigingvideo' van ABN Amro waarbij een achtbaan door een huis is gebouwd, is een succes.
Het is productiebedrijf Wefilm dat achter het idee zit. Bas Welling van Wefilm zegt: 'We hebben aan ABN AMRO voorgesteld om in december geen reclame voor zichzelf te maken, maar huizenbezitters de kans te geven hun huis te promoten. Immers: zij kunnen in deze huizenmarkt wel wat hulp gebruiken. Zo hebben we een rondleiding opgeleukt door er een achtbaan in te bouwen.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisMensen die hun huis willen verkopen, kunnen zich aanmelden bij de Huizenpromotor, en maken 'elke dag kans om uw huis op een bijzondere manier onder de aandacht te brengen bij mogelijke kopers.'
Rollercoaster bezichtiging in Ermelo
Credits
Klant: ABN AMRO
Concept: Wefilm & Red Urban
Regie: Joris Dommels
Microsite: MediaMonks
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid