Overslaan en naar de inhoud gaan

De Vrienden van Amstel zijn terug, maar dan anders

Vanaf 1 december is de nieuwe commercial van Amstel op de buis. De pay-off van de nieuwe campagne luidt: 'Onvergetelijk Bier.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf maandag 1 december is de nieuwe commercial van Amstel Bier op televisie te zien. Het is de eerste reclame-uiting die voortvloeit uit de samenwerking met reclamebureau Being There. In juni het biermerk voor Being There, boven Etcetera en Joe Public. In de commercial worden de bekende Amstel-thema&;s vriendschap en verbondenheid weer nieuw leven ingeblazen. In de nieuwe tv-commercial (&;Jaartje Buitenland&;) is te zien hoe een groep vrienden een onvergetelijk afscheid geven aan hun beste vriend die voor een jaartje naar het buitenland vertrekt: &;Dat zou zomaar eens "Onvergetelijk Bier" kunnen worden…&;

related partner content for mobile comes here

Edward Stolze, strateeg van Being There zegt over de campagne: &;Het gaat om verbondenheid tussen mensen in de meest onvergetelijke vorm.  Amstel maakt dan misschien wel geweldig bier, maar het zijn de mensen die het met elkaar drinken die het onvergetelijk kunnen maken. Niet voor niets is de nieuwe pay-off dan ook "Maak het onvergetelijk".&;

Jetske Freeve, marketing manager Amstel, zegt dat het biermerk in deze campagne memorabele momenten wil laten zien. Hiermee willen we mensen inspireren om hun Amstel Bier ook tot "Onvergetelijk Bier" te maken.

 

Voor de trouwe Amstel-vrienden is een lange versie van de nieuwe spot nu al te bekijken op de (link in de loop van vrijdagochtend beschikbaar).

Naast de commercial en buitenreclame wordt de campagne de komende maanden ook op social media en het Amstel-evenement De Vrienden van Amstel LIVE! geactiveerd. 

Credits
Klant: Amstel
Verantwoordelijk bij klant: Bram Westenbrink, Jetske Freeve, Reinoud Ottervanger
Bureau: Being There
Strategie: Edward Stolze
Creatie: Being There
Account: Olivier Koning, Marieke Foppen
RTV: Eric Smit
Productiemaatschappij: In Case of Fire (Sven Super & Arjan Oosterveer)
Postproductie: Ambassadors
Geluid & Muziek: Earforce

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in