Overslaan en naar de inhoud gaan

Bohlander weg na fusie HOI en NOM

George Bohlander neemt per 31 december 2014 afscheid van HOI, Instituut voor Media Auditing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In juli  dat HOI in deze vorm wordt opgeheven en afgelopen maand werd officieel duidelijk dat het oplage-instituut . Daarmee komt de functie van Bohlander te vervallen.

Bohlander was 15 jaar actief als directeur van HOI. Daarvoor was hij bijna 10 jaar algemeen directeur van het mediabureau The Media Partnership (TMP). Hij zet zijn zelfstandige werkzaamheden in media-advies voort als directeur van Spectrum Media Consulting.


Internationaal was Bohlander actief binnen IFABC (International Federation of Audit Bureaux) als voorzitter.  In 2010 werd hij bestuurslid en ook lid van de IFABC Digital Committee, dat verantwoordelijk is voor het opstellen van de internationale regels voor digitale media.

related partner content for mobile comes here

Bohlander: ‘Door de fusie met NOM gaat HOI een nieuwe fase in en is het voor mij een mooi moment om afscheid te nemen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in