Overslaan en naar de inhoud gaan

Obvion vraagt in nieuwe campagne: Hoe wil jij wonen?

Hypotheekverstrekker Obvion ontvouwt een nieuwe communicatiestrategie en zoomt in op wat financieel wél mogelijk is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Obvion introduceert vanavond een nieuwe tv-commercial en komt met de pay-off: ‘Hoe wil jij wonen?’ De tv-campagne is onderdeel van de nieuwe communicatiestrategie. In de campagne staan woonvragen van consumenten centraal. Verbouwen of verhuizen? Mijn huis energiezuinig maken of toch niet? Mijn Huis aanpassen zodat ik er langer kan blijven wonen of toch niet? 

De eerste commercial zoomt in op naar wat financieel eventueel wél mogelijk is. &;De heersende teneur is één van "Er is niks meer mogelijk”, waardoor consumenten onnodig hun woondromen uitstellen. Obvion wil laten zien dat door anders naar zaken te kijken, je soms nieuwe invalshoeken of mogelijkheden ziet. Verbouwen in plaats van verhuizen, of je hypotheek meenemen bijvoorbeeld.



related partner content for mobile comes here

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in