Overslaan en naar de inhoud gaan

Tim van der Wiel (GoSpooky): ‘Merken zonder social commerce-strategie laten kansen liggen’

Socialemediaplatformen willen gebruikers makkelijker laten winkelen. Hoe kunnen adverteerders hierop inspringen? Een gesprek met GoSpooky.
Snapchat
© Snapchat
Snapchat
© Snapchat

Socialmediaplatformen maken het consumenten steeds gemakkelijker om vanuit de app relevante producten te kopen en abonnementen af te sluiten. Steeds meer merken springen hierop in. Social-first marketing company GoSpooky helpt bedrijven hier mee.  Een gesprek met GoSpooky-oprichter Tim van der Wiel. ‘Social commerce komt in de hele customer journey, van het begin tot het einde.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in