Overslaan en naar de inhoud gaan

Kersthamster Albert Heijn grote retail-winnaar in breinonderzoek

Neuro-onderzoek (EEG) van Unravel Research concludeert dat Albert Heijn veruit de meest effectieve kerstcommmercial van het jaar heeft.
Love hamsters
Love hamsters
© Albert Heijn
Love hamsters
Love hamsters
© Albert Heijn

De hamsters van Albert Heijn komen als beste uit de bus van de supermarktkerstcommercials van dit jaar. Dat is althans de conclusie van onderzoeksbureau Unravel Research, dat zich specialiseert in neuromarketing. Niet alleen supermarktcommercials werden onderzocht, in totaal werden 20 kerstcommercials door 20 respondenten c.q. proefpersonen ‘beoordeeld’. De kerstcommercial van Alzheimer Nederland kwam als overall winnnaar uit de bus. Albert Heijn overall als tweede.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Bert van Weert

De onderzoeken spreken elkaar tegen. Maar goed: het gaat niet zozeer om de winnaar als om de kerstgedachte > https://fonkonline.nl/artikelen/marketing/plus-heeft-beste-kerstcommercial-ah-het-meest-gewaardeerd-58337.html?fbclid=IwAR1ES98UJ8Nn3eUaEMADoHBHxENLvBfLPpmOc_P17NmTvumDAQuU4n9Y61s

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in