Kersthamster Albert Heijn grote retail-winnaar in breinonderzoek
Neuro-onderzoek (EEG) van Unravel Research concludeert dat Albert Heijn veruit de meest effectieve kerstcommmercial van het jaar heeft.
De hamsters van Albert Heijn komen als beste uit de bus van de supermarktkerstcommercials van dit jaar. Dat is althans de conclusie van onderzoeksbureau Unravel Research, dat zich specialiseert in neuromarketing. Niet alleen supermarktcommercials werden onderzocht, in totaal werden 20 kerstcommercials door 20 respondenten c.q. proefpersonen ‘beoordeeld’. De kerstcommercial van Alzheimer Nederland kwam als overall winnnaar uit de bus. Albert Heijn overall als tweede.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidDe onderzoeken spreken elkaar tegen. Maar goed: het gaat niet zozeer om de winnaar als om de kerstgedachte > https://fonkonline.nl/artikelen/marketing/plus-heeft-beste-kerstcommercial-ah-het-meest-gewaardeerd-58337.html?fbclid=IwAR1ES98UJ8Nn3eUaEMADoHBHxENLvBfLPpmOc_P17NmTvumDAQuU4n9Y61s