Overslaan en naar de inhoud gaan

Unravel Research roept uit: ‘De beste kerstcommercial volgens ons brein’

Op 22 december wordt bekendgemaakt welke van de 17 onderzochte kerstcommercials van 2021 het best scoort in neuro-onderzoek.
Breinonderzoek door Unravel Research
Breinonderzoek door Unravel Research
Breinonderzoek door Unravel Research
Breinonderzoek door Unravel Research

Neuromarketingbureau Unravel Research voert (net als vorig jaar) neuro-onderzoek uit naar de kerstcommercials. In totaal worden 17 kerstcommercials van dit jaar gemeten bij consumenten die een medical grade EEG-headset op hebben.

related partner content for mobile comes here

Unravel Research kiest voor de EEG (en niet voor een fMRI-scan), omdat deze volgens het bureau de directe hersenactiviteit 256 keer per seconde meet. ‘Met deze methode kun je daarom exact zien welke scène de neuronen laten vuren, en welke niet.'

Live webinar

Op 22 december publiceert Adformatie de (volgens het brein) best scorende kerstcommercials van de supermarkten. Op dezelfde dag om 12 uur ’s middags maken bureau-oprichters Tim Zuidgeest en Tom van Bommel in een live webinar bekend welke commercials het het best deden dit jaar. Tijdens de webinar worden ook de beste scènes toegelicht, inclusief breindata.

Inschrijven voor deze kerstspecial? Of naderhand de opname ontvangen? Klik op deze link.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in