Overslaan en naar de inhoud gaan

Arbeidsbemiddelaar Studelta verandert naam in The New Crew

Het merk zegt meegegroeid te zijn met de doelgroep waarvoor het bemiddelt, waar het eerder de millennials waren is het nu Gen Z.
Arbeidsbemiddelaar Studelta verandert naam in The New Crew
Arbeidsbemiddelaar Studelta verandert naam in The New Crew
© And Now This
Arbeidsbemiddelaar Studelta verandert naam in The New Crew
Arbeidsbemiddelaar Studelta verandert naam in The New Crew
© And Now This

Arbeidsbemiddelaar Studelta, dat zich richt op de jongste generatie werkzoekenden heet voortaan The New Crew. Het merk zegt meegegroeid te zijn met de doelgroep waarvoor het bemiddelt, waar het eerder de millennials waren is het nu Gen Z. And Now This is verantwoordelijk voor het nieuwe merk.

related partner content for mobile comes here

Tijd voor iets nieuws

Eva Geesing, ceo van The New Crew, zegt dat het tijd was voor iets nieuws. ‘Het oude merk vertelde vooral hoe onze wereld er 16 jaar geleden uitzag. Intussen is de organisatie veranderd en hebben we te maken met een nieuwe generatie die die arbeidsmarkt opkomt: generatie Z.'

Michelle de Schepper, marketing manager The New Crew voegt daar aan toe dat de oude naam verkeerde associaties opriep.

‘Doordat we Studelta heetten, werd aangenomen dat onze talenten studenten zijn, terwijl het om pas afgestudeerde starters gaat. Voorheen probeerden we met ons merk zowel opdrachtgevers als talenten aan te spreken, nu maken we heel bewust de keuze voor talenten die echt een verschil willen maken in wereld.’

Arbeidsbemiddelaar Studelta verandert naam in The New Crew

Brenger van vernieuwing

Brand building agency And Now This laat weten dat tijdens het ontwikkelproces al snel duidelijk werd dat een nieuwe merkmissie niet voldoende zou zijn, maar dat een compleet nieuw merk ontwikkeld moest worden: van strategie en brand concept tot een nieuwe naam, visual identity en merkcommunicatie.

Jeroen de Korte, medeoprichter van And Now This, noemt de nieuwe naam een team, een familie. ‘Je staat er niet alleen voor, maar wordt begeleid zodat je op de juiste plek terecht komt en kunt floreren. Ook voor een werkgever is dit prettig, mensen blijven op die manier vaak veel langer.’

The New Crew stelt een onwrikbaar geloof te hebben in de kracht van jonge mensen. ‘Ze zijn de brenger van vernieuwing binnen organisaties. ‘Zonder vernieuwing geen vooruitgang.’ Dat is de brand purpose waarop we het nieuwe merk samen gebouwd hebben.’

Identiteit en mobile first

Paul Bakker, medeoprichter van And Now This, vertelt dat The New Crew nieuw elan in organisaties brengt. ‘Daarom is de identity en beeldtaal kleurrijk. Alles popt, knalt en valt op. Ook de oproep ‘Ungrey’ hoort hierbij. Word kleurrijker; geef een organisatie kleur.’ 

Volgens And Now This zijn meer updates doorgevoerd: zo communiceert The New Crew nu mobile-first en maakt als eerste in Nederland video-vacatures mogelijk die via TikTok, Instagram en vacaturesites verspreid worden. ‘Gen Z is altijd mobiel en kijkt video’s, veel video’s. Ook geven coaches via video’s trainingen over werk. Zoals hoe je bijvoorbeeld om kunt gaan met stress.’

Lees ook: Defensie wil meer herkenbaarheid creëren voor de rol van vrouwen binnen haar teams

Credits

Klant: The New Crew 

CEO: Eva Geesing

Marketing Manager: Michelle de Schepper

COO: Kees Kooijmans

 

Bureau: And Now This

Creative Directors: Paul Bakker, Jeroen de Korte

Art Director / Designer: Joëlle Strijk

Agency Producer: Tamara Wezeman

 

Video en fotografie productie: Studio Beng Beng

In-house video en fotografie productie: Walt Wonder Schmidt

Website productie: Floyd & Hamilton

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in