Overslaan en naar de inhoud gaan

Maryam Boonstra (PostNL): ‘We gaan niet mee in het prijsgevecht’

CMO Studio | PostNL heeft meer concurrenten dan ooit. ‘Wij moeten het hebben van betrouwbaarheid en premium dienstverlening.’
Maryam Boonstra - PostNL
Maryam Boonstra - PostNL
© Videoproductie: JTD Producties
Maryam Boonstra - PostNL
Maryam Boonstra - PostNL
© Videoproductie: JTD Producties

PostNL is marktleider, maar verre van alleen. Naast bestaande concurrenten als DHL, DPD, UPS, GLS en Fedex, betreden steeds meer nieuwe spelers de markt, zoals Budbee, Trunkrs, Homerr en Red je pakketje. Nog maar te zwijgen van flitsbezorgers zoals Gorillas, Getir en Flink, die concurreren met PostNL food fulfilment. Het merkonderscheid wordt kortom steeds belangrijker dan vroeger. Wat zijn die onderscheidende kenmerken van PostNL? Op welke manier denkt het merk toegevoegde waarde te kunnen bieden?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in