Overslaan en naar de inhoud gaan

Rosella Passier (KNVB): 'Het magische oranjegevoel moet weer tot leven komen'

CMO Studio | De KNVB heeft geen geweldig imago. Passier: 'Iets dat in decennia is opgebouwd, verander je niet in een paar maanden.'
Rosella Passier (KNVB) te gast in CMO Studio
Rosella Passier (KNVB) te gast in CMO Studio
© Productie: JTD Productties
Rosella Passier (KNVB) te gast in CMO Studio
Rosella Passier (KNVB) te gast in CMO Studio
© Productie: JTD Productties

In de zestiende aflevering van CMO Studio, de video- en podcastrubriek over marketing van Adformatie, bespreken we met Rosella Passier, captain of marketing bij de XP Pool van de KNVB, de actualiteit van het marketingvak, gaan we in op het laatste marketing- en merknieuws van de KNVB én roept ze ‘De Winnaar van de Week’ uit. Daarna gaat ze dieper in op de marketingstrategie van de KNVB.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in