Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe breng je de businesscase van CX in kaart?

Wat is de businesscase van CX en hoe breng je deze in kaart? Ontdek het tijdens deze online clinic op 16 februari!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij beeckestijn
Clinic bij beeckestijn

Als marketeer en customer centric professional is de grootste uitdaging om aan te tonen wat jouw initiatieven en plannen uiteindelijk opleveren voor de organisatie. In veel van deze customer experience (CX) en marketingplannen mist de financiële onderbouwing voor het verbeteren van de CX. Maar hoe maak je een goede CX businesscase? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.

Datum: 16 februari
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Hans Molenaar van Beeckestijn Business School laat je in deze clinic zien hoe je een CX businesscase maakt waarmee je de rest van de organisatie kunt overtuigen. Dit doet hij aan de hand van voorbeelden en praktische bouwstenen waar jij na afloop van de clinic meteen mee aan de slag kunt gaan.

Over Hans

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en in een aantal startups. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en  salesmanagement posities vervuld. 

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in