Overslaan en naar de inhoud gaan

De juiste inzichten verzamelen voor een betere toekomst

Het is niet makkelijk om je consument te motiveren om duurzame keuzes te maken. Ontdek hoe je dit kunt doen tijdens deze online clinic.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Hoe zorg je er als marketeer voor dat de consument duurzame keuzes maakt? Muriel Arts en Durk Bosma leggen je tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School uit hoe je helder inzicht kunt krijgen in de consument én een duurzame strategie kunt ontwikkelen.

Datum: 22 december
Tijd: 14:00 - 15:30 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Tijdens deze clinic worden de volgende vragen beantwoord:

  • Waarom is duurzame marketing anders dan reguliere marketing?
  • Hoe zet je de consument centraal als spil van duurzame marketing?
  • Welke persona’s zijn er als we kijken naar duurzaamheid?
  • Welk gereedschap heb je om gedrag te beïnvloeden?
  • Hoe vertaal je de duurzaamheidsdoelstelling van je organisatie naar concrete marketingactiviteiten met impact?

Voor wie?

De clinic is interessant voor marketeers, insights managers, duurzaamheidsmanagers en beleidsmakers voor wie duurzaamheid een steeds belangrijker onderdeel van hun takenpakket is.

Over de sprekers

Muriel Arts

Muriel Arts is oprichter en CEO van IMPACTING Today, business & brands for a better tomorrow. Muriel begon haar carrière bij Unilever waar ze 15 jaar werkte in diverse functies in de wereld in commercie, marketing, merken en innovatie. Vervolgens was ze bij verschillende organisaties CMO, bij Grolsch, Talpa en KPN. Bij de laatste was ze ook CSO. De Triple Win aanpak: impact voor bedrijf, klant ėn planeet & maatschappij is het tastbaar resultaat van 8 jaar onderzoek. 

Durk Bosma

Durk Bosma is, behalve kerndocent bij Beeckestijn, oprichter van het Future of Food Institute. Zijn vakgebied is marktonderzoek en hij heeft zich gespecialiseerd in duurzame voeding. Met zijn Future of Food Institute biedt hij marketeers onmisbaar inzicht in de beweegredenen en barrières van de verduurzamende consument.

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in