Overslaan en naar de inhoud gaan

Maak het verschil met een goede tekst

Tekst is de stuwende kracht voor conversie. Ontdek tijdens deze online clinic van 8 december hoe je meer impact kunt maken met je teksten.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Een goede tekst zorgt voor meer leads, meer omzet en meer klanten. Maar hoe schrijf je een goede tekst? Ontdek tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School hoe je meer impact maakt met je teksten door middel van copy en neuromarketing.

Datum: 8 december
Tijd: 14:00 - 15:30 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Tijdens deze online clinic wordt je meengenomen in de werking van het onbewuste brein. Je leert hoe je bewezen principes kunt vertalen naar breinvriendelijke zinnen en converterende teksten. Daarbij krijg je uitleg over meerdere bewezen technieken, ontdek je hoe je je lezers kunt verleiden en ontvang je tientallen tips om meer uit je teksten te halen.

Voor wie?

Houd jij je lezer met het schrijven van (online) teksten? Of wil je meer leren over het schrijven van goede teksten? Dan is deze clinic zeer interessant voor jou.

Over de sprekers

Martin van Kranenburg

Martin van Kranenburg is één van Nederlands grootste conversiespecialisten met meer dan 20 jaar ervaring met het optimaliseren van (mobiele) websites. Martin is expert op het gebied van usability, conversie en neuromarketing. Hij is de schrijver van de populaire whitepaper ‘online beïnvloeden’, waarin hij de principes van Robert B. Cialdini heeft vertaald naar een online omgeving.

Wim van der Mark

Wim van der Mark is eigenaar van Dialoogtrainers.nl en auteur van meerdere bestsellers over interactieve communicatie. Tijdens zijn trainingen maakt Wim korte metten met clichés en ingewikkeld taalgebruik en laat je inzien waarom je klanten afhaken bij het lezen van je teksten.

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in