Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat is de impact van de versnelde digitale transformatie op jouw carrière?

Welke skills zijn belangrijk en waar liggen de kansen voor jouw carrière? Ontdek het tijdens de online clinic op 11 september
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Een ding is zeker. Onze digital marketing en CX loopbanen worden aanzienlijk beïnvloed door de gevolgen van de coronacrisis. Een versnelde digitale transformatie was voor veel bedrijven onoverkomelijk. Ons lichaam moet zich verweren tegen het virus maar onze loopbanen ook. Er zijn nieuwe skills en kennis nodig. En meer doeners en durvers. Tijdens de online clinic gaan Hans Molenaar en Bart Meerdink dieper in op de skills die belangrijker worden en waar de kansen komen te liggen. 

Datum: 11 september 
Tijd: 09:30 - 11:00
Locatie: Live-stream 

Jouw carrière als digital marketeer of CX professional

In deze clinic komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Hoe kunnen digital marketeers en CX professionals zich goed mogelijk voorbereiden op de toekomst?
- Hoe versterk je je carrièrekansen?
- Waar liggen kansen en waar bedreigingen?
- Welke nieuwe jobs gaan er ontstaan? 

Voor wie is deze clinic interessant?

Deze clinic is voor alle digital marketeers en CX professionals die hun positie op de arbeidsmarkt willen versterken. Ook voor B2B marketeers is deze clinic interessant. 

Over de sprekers

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates b2b marketing en salesmanagement posities vervuld. Hij is initiatiefnemer van het Marketingtrendrapport, Marketingwetenschapsprijs en de Marketeer of the Year.

Bart Meerdink is managing partner en kerndocent bij Beeckestijn. Hij heeft een brede achtergrond in digitale marketing en heeft vele bedrijven geholpen bij het vormgeven en uitvoeren van de strategie. Hij wordt het meest vrolijk van innovatie, social media, growth hacking en digitale toepassingen die echte waarde opleveren.

Past de clinic niet binnen jouw agenda? Geen probleem! Iedereen die is aangemeld krijgt na afloop toegang tot de opnamen van de clinic. Zo kan je op een ander moment alsnog inspiratie en kennis opdoen.

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.

Meld je gratis aan voor clinic op vrijdag 11 september van Beeckestijn Business School. Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie over de live-stream. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in