Overslaan en naar de inhoud gaan

Op zoek naar krachtige ideeën? Zo ontwikkel jij het creatief vermogen

Als marketeer wordt er van je verwacht dat je creatief bent, maar waar haal je die creativiteit vandaan? Je ontdekt het tijdens deze clinic!
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Er wordt vaak als marketeer van je verwacht. dat je “outside-the-box” kan denken. Dat je direct kan inspelen op veranderingen en continu nieuwe manieren vindt om je doelgroep te boeien. Zeker in deze tijd. Maar waar halen we al die creativiteit vandaan? En wat als je eigenlijk helemaal niet zo creatief bent?

Wat blijkt: creativiteit is een vaardigheid die je kan activeren en ontwikkelen. Door inzet van de juiste technieken haal je meer uit het creatief potentieel van jezelf en de organisatie. Het helpt je betere ideeën en oplossingen te bedenken en vernieuwingen te realiseren die onderscheidend zijn van de rest in de markt. Bob Muntjewerff en Laura Kerckhoffs van de Creativity Club nemen je tijdens de clinic: 'Op zoek naar krachtige ideeën? Zo ontwikkel jij het creatief vermogen' mee in de wondere wereld van creativiteit en unieke ideeën.

Datum: 24 juni 
Tijd: 13:00 - 14:30
Locatie: Live-stream 

Creativiteit als vaardigheid

Deze clinic is een soort "crash course" over creatief denken. Waarbij het vermogen om originele en vernieuwende oplossingen en ideeën te bedenken centraal staat. In 1,5 uur tijd geven Bob en Laura antwoord op vragen als:

- Hoe activeer en stimuleer je creativiteit?
- Wat zijn creativity killers en boosters?
- Hoe faciliteer je een creatief proces?
- Is er een formule voor briljante ideeën?
- Welke creatieve vaardigheden en technieken kan je inzetten om krachtige ideeën te genereren.
- De clinic is interactief, praktische ingesteld en zit vol tips die je direct kan inzetten in op de werkvloer.

Over Bob en Laura

Bob Muntjewerff en Laura Kerckhoffs zijn de oprichters van de Creativity Club. Laura is marketingmanager van beroep en heeft jarenlang gewerkt bij AFAS Software. Bob heeft een commerciële achtergrond en helpt organisaties om klantwaarde centraal te zetten in salestrajecten. Samen met creatieve partners vormen zij de Creativity Club. Ze bieden workshops, trainingen en programma’s die creativiteit activeren en innovatiekracht stimuleren op de werkvloer.

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.

Schrijf je in voor de gratis clinic op vrijdag 24 juni van Beeckestijn Business School. Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie over de live-stream. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in