Overslaan en naar de inhoud gaan

Is jouw marketingorganisatie klaar om te winnen in de wereld van morgen?

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de clinic 'De marketingorganisatie van de toekomst' op vrijdag 2 februari, van…
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De organisatie van marketing

Als marketeer ben je dag in dag uit bezig met de marketing van jouw organisatie, haar merken, producten en diensten. Maar sta je wel voldoende stil bij de organisatie van Marketing, nu en straks? Weet je welke competenties er nodig zijn om succesvol te zijn en heb je die ook toekomstbestendig georganiseerd? Ontdek in deze clinic of jouw marketingorganisatie klaar is om te winnen in de wereld van morgen.

Meld je gratis aan!

Gedurende de clinic neemt Rob Beltman van H3ROES je mee in het marketingvak in al zijn breedte en complexiteit. Zijn boek ‘De Marketingorganisatie van de Toekomst’, dat de PIM Marketing Literatuurprijs 2017 won, geeft daarvoor een handzaam raamwerk. Voorbeelden van succesvolle en minder succesvolle marketingorganisaties passeren de revue en je ontdekt hoe je de belangrijkste ontwerpprincipes van een moderne, toekomstbestendige marketingorganisatie kunt toepassen. Natuurlijk gaan we aan de slag om te bepalen hoe jij jouw marketing ‘futureproof’ kunt maken.

Het wordt een lekkere werksessie waarin we ongegêneerd mogen navelstaren: hoe goed doen wij het zelf, als vakmannen en -vrouwen, nu eigenlijk? Kennen we onze plek (en rol) als marketeers wel? Hoe maximaliseren we onze impact, zowel binnen de organisatie als in de markt?


Het wordt een lekkere werksessie waarin we ongegêneerd mogen navelstaren: hoe goed doen wij het zelf, als vakmannen en -vrouwen, nu eigenlijk? Kennen we onze plek (en rol) als marketeers wel? Hoe maximaliseren we onze impact, zowel binnen de organisatie als in de markt?

Het wordt een lekkere werksessie waarin we ongegêneerd mogen navelstaren: hoe goed doen wij het zelf, als vakmannen en -vrouwen, nu eigenlijk? Kennen we onze plek (en rol) als marketeers wel? Hoe maximaliseren we onze impact, zowel binnen de organisatie als in de markt?

Voor wie is deze clinic bedoeld?

Deze clinic over de marketingorganisatie van de toekomst is bedoeld voor marketingprofessionals, commercieel verantwoordelijken en verandermanagers. Je hoeft niet per se een grote marketingafdeling te hebben om van de kennis en inzichten te profiteren. 


Tip: neem eens een Sales-collega mee of de HR-officer. Of jouw favoriete leverancier. We gaan het namelijk zeker hebben over de marketingrollen die bij collega’s, partners of zelfs klanten liggen!

Tip: neem eens een Sales-collega mee of de HR-officer. Of jouw favoriete leverancier. We gaan het namelijk zeker hebben over de marketingrollen die bij collega’s, partners of zelfs klanten liggen!

Door wie wordt deze clinic gegeven?

H3ROES is een cooperatieve vereniging van vakidioten met uiteenlopende ‘superkrachten’, die zich hard maken voor een klantgerichter Nederland. het is mede opgericht door Rob Beltman, die als marketeer in hart en nieren bedrijven begeleidt, coacht en traint om de brug naar de wereld van hun klant te slaan. Rob heeft het boek ‘De Marketingorganisatie van de Toekomst’ geschreven omdat hij marketeers uit de ‘doe-modus’ wil halen en wil helpen tot echt impactvolle bijdragen aan organisatiedoelen te komen.

Aanmelden

Kom op vrijdag 2 februari naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 13:00 - 15:00 uur bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 12.40 uur. Deelname is gratis.

Meld je aan!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in