Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe ontwikkel je een verhaalstrategie voor je merk?

Beeckestijn nodigt je graag uit voor de gratis clinic Brand Storytelling: ontwikkel een verhaalstrategie voor je merk.
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Graag nodigt Beeckestijn Business School je uit voor de clinic van Ralph Poldervaart en Sander van Duijn

 'Brand storytelling: ontwikkel een verhaalstrategie voor je merk' op vrijdagochtend 26 januari 2018 van 09.30 - 11.30 uur bij ons op locatie in Leusden.

op vrijdagochtend 26 januari 2018 van 09.30 - 11.30 uur bij ons op locatie in Leusden.

Verhaal

Waarom worden we zo geraakt door een mooi boek, een spannende film of een pakkend toneelstuk? En als je dan dat ‘geheim’ weet, hoe kun je die kennis dan inzetten voor je eigen merk of organisatie? Leer in deze clinic wat de kern is van verhalende communicatie en hoe je dat direct kunt inzetten in jouw organisatie. 



Gedurende de clinic nemen de StoryDiggers je mee op reis langs verhalentheorie, de werking van het brein, Hollywood blockbusters, succesvolle en minder goed gelukte brand-stories. Vervolgens gaan we aan de slag om de dynamiek van je eigen (merk)verhaal te ontdekken met behulp van het door StoryDiggers ontwikkelde 'Brand Storytelling Canvas'. Je gaat naar huis met een blauwdruk voor je eigen verhaal. Zeker weten dat je ook anders gaat kijken naar je (favoriete) merken.

Het wordt een spannende sessie met helden, heldinnen, monsters en magische drankjes. Kom verhaal halen!


Het wordt een spannende sessie met helden, heldinnen, monsters en magische drankjes. Kom verhaal halen!

Het wordt een spannende sessie met helden, heldinnen, monsters en magische drankjes. Kom verhaal halen!

Voor wie is deze clinic bedoeld?

Deze clinic over de innovatieve wijze van storytelling is bedoeld voor marketing- en communicatie professionals en verandermanagers, van zowel grote als kleinere organisaties.

Door wie wordt deze clinic gegeven?

StoryDiggers is opgezet door Ralph Poldervaart en Sander Van Duijn. Na een aantal omzwervingen in marketingadvies hebben zij zich volledig toegelegd op Storytelling voor marketingorganisaties. Ze helpen organisaties hun verhaal te vinden, vast te leggen en vervolgens uit te dragen. Naast het ontwikkelen van verhaal strategieën voor opdrachtgevers geven ze workshops en trainingen op dit gebied.

Aanmelden

Kom op vrijdag 26 januari 2018 naar deze clinic bij Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 09.30 – 11.30u bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 09.10 uur.

Meld je gratis aan!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in