Overslaan en naar de inhoud gaan

Gratis clinic: Content Marketing Canvas Model

Beeckestijn Business School nodigt je graag uit voor de gratis clinic 'Content Marketing Canvas Model' op woensdag 13 december van 15:00 -…
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Beeckestijn nodigt je graag uit op woensdagmiddag 13 december 2017 voor een clinic over het Content Marketing Canvas Model. Dit gloednieuwe content marketing instrument is een belangrijk onderdeel van het nieuwste content marketingboek: ‘Content! Zuurstof voor je klanten’, geschreven door Antal de Waij.

Meld je gratis aan!

Inhoud clinic

Antal neemt je mee op reis door het Content Marketing Canvas Model. Hij helpt je op deze manier een contentstrategie uit te werken waarmee je de volgende dag al aan de slag kan.

Programma

15:00 uur         Welkom en introductie door Egbert Jan van Bel (auteur, docent)


15:05 uur         Start Clinic Content Marketing Canvas door Antal de Waij
16:30 uur         Pauze
16.45 uur         Vervolg Clinic Content Marketing Canvas door Antal de Waij
18.00 uur         Einde Clinic start borrel met hapjes
18.15 uur         Korte boekpresentatie ‘Content! Zuurstof voor je klanten’
18.30 uur         Overhandiging 1e exemplaar door Hans Molenaar, voorzitter PIM en directeur Beeckestijn Business School en Ina Boer, uitgever Van Duuren Management
19.00 uur         Einde

18.00 uur         Einde Clinic start borrel met hapjes


18.15 uur         Korte boekpresentatie ‘Content! Zuurstof voor je klanten’
18.30 uur         Overhandiging 1e exemplaar door Hans Molenaar, voorzitter PIM en directeur Beeckestijn Business School en Ina Boer, uitgever Van Duuren Management
19.00 uur         Einde

18.30 uur         Overhandiging 1e exemplaar door Hans Molenaar, voorzitter PIM en directeur Beeckestijn Business School en Ina Boer, uitgever Van Duuren Management


19.00 uur         Einde

19.00 uur         Einde

Over de spreker

Antal de Waij heeft vrijwel zijn hele loopbaan gewerkt op het snijvlak van de oude en digitale economie. Hij deed ervaring op bij diverse multinationale internetbedrijven als eindverantwoordelijk voor marketing. Tegenwoordig helpt hij organisaties met digitale strategie en content marketing via zijn toonaangevende bureau Engagement Media.

Antal helpt bedrijven thoughleader te worden en leads te genereren. Daarvoor gebruikt hij zijn ervaring als Digitaal Strateeg, Contentmarketing en ontwikkelt hij Communities. Hij weet haarfijn het kaf van het koren van digitale ontwikkelingen te scheiden en is in staat ingewikkelde zaken zodanig uit te leggen dat dit in de praktijk toepasbaar is.

Tevens doceert hij Digitale strategie, Social Business en Contentmarketing bij Beeckestijn Business School en publiceert hij regelmatig bij diverse marketingblogs en is hij een veel gevraagd spreker op congressen.

Aanmelden

Meld je snel aan voor deze bijzonder inspirerende clinic en kom op woensdag 13 december 2017 naar Beeckestijn Business School. De clinic wordt gehouden van 15:00 uur tot 18:00 uur, met daarna een korte boekpresentatie van het boek ‘Content! Zuurstof voor je klanten’ bij Beeckestijn Business School, Leusderend 30, 3832 RC te Leusden. Inloop is mogelijk vanaf 14.40 uur. 

Meld je gratis aan.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in