Overslaan en naar de inhoud gaan

Je merk laten groeien met sonic branding

Audio is een enorm krachtig marketinginstrument. Hoe kun je je merk laten groeien met audio? Ontdek het tijdens deze online clinic.
Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Clinic bij Beeckestijn Business School
Clinic bij Beeckestijn Business School

Audio is het meest krachtige marketinginstrument dat wij marketeers tot onze beschikking hebben. Er ligt een enorm potentieel bij audio. Wat is de kracht van audio? Wat heeft dit voor effect op ons gedrag? En hoe kun je audio strategisch inzetten voor jouw merk? Niels de Jong legt het uit tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.

Datum: 28 januari
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Tijdens deze clinic maak je kennis met het begrip sonic branding. Je krijgt onder andere antwoord op de volgende vragen:

  • Wat is muziek? 
  • Wat doet muziek in het brein van de luisteraar?
  • Hoe (en wanneer) werkt muziek voor je merk? 
  • Wat is toekomst van sonic branding?

Voor wie?

Deze clinic is interessant voor marketingcommunicatie managers en CMO's die aan een sterk merk willen bouwen en stappen willen zetten hiervoor.

Over de spreker

Niels de Jong is mede-oprichter van TAMBR. Hij studeerde rechten in Leiden, werkte in de financiële dienstverlening en werd opgeleid tot klassiek pianist. Na een tweede loopbaan in de creatieve industrie helpt hij nu merken met de strategische inzet van muziek en geluid. 

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Beeckestijn Business School

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee. Met compacte en praktische programma’s op verschillende niveaus binnen digital, marketing, cx, data en communicatie door 100% vakexperts.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in