'Kwart consumenten overweegt nu van merk te veranderen'

ADFORMATIE CONNECTS DAILY Fons van Dyck (BBDO Think): 'Merken die nu inzetten op promotie en activatie, maken alleen maar Amazon sterker.'

Fons van Dyck
Adformatie Connects Daily #5

Adformatie Connects Daily is een online videopanel voor marketeers waarin we met specialisten inzoomen op een onderwerp dat te maken heeft met het coronavirus. In deze aflevering spreken we met Vandaag spreken we met Fons van Dyck, managing director van Think BBDO en professor aan de Vrije in Brussel, beide in Brussel.

Bovendien is Van Dyck schrijver van een hele reeks marketingboeken, de laatste is getiteld, ‘De onsterfelijke onderneming’.

Hard inzetten op sales

Van Dyck neemt ons als 'correspondent België' mee in hoe het marketing- en reclamelandschap er in België voorstaat. Daarna beantwoordt hij vragen over de post-virus-recessie en of dat betekent dat we allemaal weer aan de kortetermijnmarketing (promotiegeweld, prijsactivaties, korting!) gaan.

Want is het niet gewoon best een goed idee om in zo’n economische dip even hard in te zetten op sales? En zo niet, hoe overtuig je een adverteerder dan van het belang van themacommunicatie in een fase van ‘wederopbouw’?

 

Kijk hieronder het gehele (niet-ge-edite) videogesprek. (Duur: 16:17)

Adformatie Connects Daily #5

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie