KPN verrast Bart met cadeau na bijzonder gesprek met hun klantenservice

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Thuiswerken met een slechte internetverbinding is geen ideale situatie. Bart ondervond ook de hinder hiervan en besloot zijn internetprovider KPN te bellen om het probleem op te lossen. Tot zijn verbazing kreeg hij na het telefoontje een leuke verrassing voorgeschoteld...

Bart kreeg zijn internet maar niet aan de praat.

kpn 1

Hij schakelde de hulp in van KPN en had van al dat bellen toch wel een beetje honger gekregen.

kpn 2

Deze leuke verrassing had hij niet zien aankomen.

kpn 3
kpn 4

Lekker gewerkt, Sharin.

kpn 5

Soms zijn het de kleine dingen in het leven.

kpn 6

Medewerker van de maand.

kpn 7

In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lianne Kleinjan

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie