De volgende Hak-commercial in de reeks met Elise Schaap is gelanceerd en staat volledig in het teken van een actiecampagne. Het gaat om een serie voordeelaanbiedingen bij verschillende en steeds wisselende supermarkten. Het is Haks antwoord op de vlucht die consumenten nemen richting goedkopere huismerkproducten. Dat is een uitdaging voor alle A-merken op dit moment omdat inflatie boodschappers noopt tot letten op de kleintjes. Het bijbehorende officiële statement van Hak: ‘We willen zoveel mogelijk mensen helpen onze groenten van Hollandse bodem te eten. Met deze actie willen we de verkoop en consumptie van onze lokale en duurzaam geteelde groenten en peulvruchten een extra impuls geven.’
Het inflatie-onderwerp komt ook aan de orde in de meest recente aflevering van CMO Studio*, waarin Nicole Freid van Hak te gast is.
Dit is de commercial, waarin de aanbieding geldt voor supermarkt Jumbo. De add-on alterneert; ook de andere grote supermarkten komen aan bod.
Waar te zien
De ‘Van Hollandse Bodemprijzen’-campagne is te zien op televisie, online en ook in het straatbeeld met buitenreclame. Hak: ‘De actiecampagne sluit aan bij de lopende campagne van Hak met Elise Schaap, die het lokale aspect van de groenten en peulvruchten van Hak onder de aandacht brengt.’
Credits
Hak: Nicole Freid, Yolanda van Grootel, Renée Kooijman
Reclamebureau: DDB Unlimited
*CMO Studio met Nicole Freid van Hak
Het video-interview met Nicole Freid is hier te zien [premium]
CMO Studio is kostenloos te beluisteren als podcast via:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!